Problém s přístupem na VPN koncentrátor JU
Petr Šimek APS JU
Pokud máte problémy s připojením , nejprve si ověřte zda se Vám podařilo správně vytvořit Váš přístupový účet.
To provedete v kontrolním formuláři zde. Ve formuláři zadáte svoje přístupové údaje a provedete kontrolu.
Formulář použije zadané údaje k testovacímu přihlášení na radius server a výsledek Vám oznámí. Pokud pokusné
přihlášení skončí s chybou, zkuste zopakovat nastavení freeradius password v IDM.
Pokud se Vám podařilo v databázi IDM nastavit radius password a nakonfigurovali jste svůj notebook podle návodů
a přesto se nemůžete připojit na VPN koncentrátor, kontaktujte mne buď na :
telefonní lince 2083
nebo emailem na adrese simek@jcu.cz.
Potřebuji aby jste mi sdělili jméno Vašeho přístupového účtu a heslo které jste si nastavili v IDM v radius password
položce (nebo alespoň část hesla). Podle těchto údajů provedu kontrolu jestli účet opravdu vznikl a zda máte nastaveno
to heslo které uvádíte.
Dále musíte uvést datum a přibližný čas kdy jste se zkoušeli připojit. Já se podívám do logů VPN koncentrátoru a zkusím vyhledat důvod
proč byl pokus o přihlášení neúspěšný.
Tyto údaje jsou důležité pro nalezení příčin proč připojení nelze uskutečnit a před tím než mne kontaktujete si shromážděte všechny
údaje - budu je chtít vědět.